HR & ბიზნეს პროცესების ადმინისტრატორი |
დამსაქმებელი: |
ევროპროდუქტი |
ბოლო ვადა: |
2018/08/25 |
მდებარეობა: |
თბილისი
|
სამუშაოს ტიპი: |
სრული
|
მართვის მოწმობა |
B კატეგორია
|
ენები |
ინგლისური ქართული რუსული |
ნანახია: |
653 -ჯერ |
ევროპროდუქტი დაარსდა 2004 წელს და მისი საქმიანობის ძირითადი მიმართულებაა კვების პროდუქტების იმპორტი და მათი დისტრიბუცია ქართულ ბაზარზე. იგი ექსკლუზიურად წარმოადგენს საქართველოში ისეთ საერთაშორისო ბრენდებს როგორებიცაა: Valio, Arla, Bayernland, Frico, Spomlek და სხვა, ხოლო 2014 წლის დეკემბრიდან გახსნა საკუთარი მარკეტების ქსელი. დეტალური ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ვებ-გვერდს: http://www.europroduct.ge
პასუხისმგებლობები:
- ბიზნეს პროცესების მართვასა და დაგეგმარებაში აქტიური ჩართულობა;
- კომპანიის სტრატეგიის შესაბამისი საკადრო პოლიტიკის დაგეგმვა და აღსრულება;
- პერსონალის შერჩევის სტრატეგიის ჩამოყალიბება პოზიციების მიმართულებებისა და რანგის მიხედვით;
- ფუნქციებისა და მოვალეობების გაწერა და სამუშაო პრაქტიკასთან ადაპტირება;
- რეკრუტინგის წარმოება და რეკრუტინგის ჯგუფის(რეკრუტერის) კოორდინირება;
- კანდიდატთა პირადი საქმეების მართვა;
- ადამიანური კაპიტალის მართვის დეპარტამენტის სტრუქტურული და სტრატეგიული განვითარება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- განათლება ადამიანური კაპიტალის მართვის, მენეჯმენტის, ფსიქოლოგიის და/ან მომიჯნავე დისციპლინების მიმართულებით;
- გუნდის მართვის გამოცდილება (მინიმუმ 2 წელი);
- ადამიანური რესურსების მართვის გამოცდილება საშუალო ან/და მსხვილ რითეილ ორგანიზაციაში
- რუსული და ინგლისურ ენების ფლობა;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა.
- ანალოგიურ ინდუსტრიაში საქმიანობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.
გთხოვთ დაინტერესებულმა აპლიკანტებმა CV გამოაგზავნოთ მისამართზე hr@europroduct.ge და "subject"-ში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ მოთხოვნის შესაბამისად შერჩეულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებებს!