სერვისის ინჟინერი |
დამსაქმებელი: |
ჩემი ოფისი |
ბოლო ვადა: |
2018/02/24 |
მდებარეობა: |
თბილისი
|
ნანახია: |
961 -ჯერ |
კომპანია "My Office"-ი, რომელიც არის ლიდერი კომპანია საოფისე ტექნიკის მომსახურების სფეროში, აცხადებს ვაკანსიას სერვისის ინჟინერის პოზიციაზე, მსოფლიოში წამყვანი საოფისე ტექნიკის მწარმოებელი კომპანიების ბრენდებთან სამუშაოდ HP, CANON, XEROX.
დამატებითი ინფორმაციისათვის გთხოვთ ეწვიეთ საიტს http://myoffice.com.ge/about-our-company-ka/
ძირითადი მოვალეობები:
** პრინტერებისა და სკანერების სარემონტო სამუშაოების შესრულება;
** დიაგნოსტიკა;
** ინსტალაცია და ტექნიკური მხარდაჭერა;
** მომსახურების გაწევა, როგორც ადგილზე ასევე ობიექტზე გასვლით.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საოფისე ტექნიკის კერძოდ პრინტერის შეკეთების კუთხით;
** უმაღლესი ან პროფესიული განათლება, სასურველია ელექტრო და კომპიუტერული ინჟინერიის მიმართულებით;
** სასურველია რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
** გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** გუნდურად მუშაობის უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** ინიციატიურობა;
** ორგანიზებულობა.
** პუნქტუალურობა.
სამუშაო პირობები და გრაფიკი:
** სამსახურეობრივი ხარჯების ანაზღაურება;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
სამუშაო დრო: ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლთ 09:00-დან 18:00-მდე.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV ფოტოსურათთან ერთად ელექტრონულ მისამართზე: hr@myoffice.com.ge 2018 წლის 24 თებერვლისჩათვლით.
გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება სერვისის ინჟინერი.