• https://charte.ge/
განცხადების აღწერა ( ტრეინინგი )
კურსები მენეჯმენტში: HR, ოფისმენეჯერი, სასტუმრო მენეჯმენტი
დამსაქმებელი: აი ელ სი
კატეგორია: ადამიანური რესურსები, სასტუმრო/რესტორანი/კვება, ტრენინგი/სწავლება,
ბოლო ვადა: 2014/10/26
მდებარეობა: თბილისი
სწავლების სახე კურსი
ტრეინინგის საფასური ფასიანი ( ლარი )
ნანახია: 1678 -ჯერ

კურსები მენეჯმენტში :  

  • HR-მენეჯმენტი,
  • ოფისმენეჯერი,
  • სასტუმრო მენეჯმენტი და ეფექტური მასპინძლობა,
  • კონკურენტუნარიანი მომსახურება  და კომუნიკაცია,

კურსს უძღვებიან ახალგაზრდა სპეციალისტები:

ლელა ლიპარტელიანი, რომელსაც აქვს ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტის ხელმძღვანელად მუშაობის მრავალფეროვანი გამოცდილება, ამჟამად კავკასიის ბიზნეს სკოლაში კითხულობს ლექციებს ადამიანური რესურსების მართვის და ბიზნესკომუნიკაციების მიმართულებით.

ნატალია მაისურაძე - სერთიფიცირებული ტრენერი, რომელსაც აქვს საქართველოს საჯარო და კერძო სტრუქტურებში ადმინისტრაციული დეპარტამენტების წამყვან თანამდებობებზე მუშაობის მრავალპროფილიანი გამოცდილება და ტრენერად მუშაობის 2 წლიანი სტაჟი.


გაიარეთ HR მენეჯმენტის, ოფისმენეჯერის და PR მენეჯმენტის ინტეგრირებული კურსი: 24 სთ. 400 ლარი (ჯგ)

ასევე შესაძლებელია ცალ-ცალკე გაიაროთ:

HR მენეჯმენტის კურსი:  24 სთ. 400 ლარი (ჯგ).
ოსიფმენეჯერის კურსი:  16 სემინარი. 350 ლარი (ჯგ)
სასტუმრო მენეჯმენტი და ეფექტური მასპინძლობა:  10 ლექცია - 300 ლარი (ჯგ).
კონკურენტუნარიანი მომსახურება  და კომუნიკაცია:  ლექცია - 250 ლარი (ჯგ).


HR მენეჯმენტის კურსის პროგრამა:

  • ადამიანური რესურსების მართვის როლი თანამედროვე ორგანიზაციებში:
  • -ძირითადი მიზნები, ამოცანები;
  • პერსონალის შერჩევა, ადაპტაცია/ორიენტაცია:
    • ვაკანსიის გამოცხადების ეფექტური წყაროს განსაზღვრა, ტესტირების, გასაუბრების დაგეგმვა-ჩატარება;
    • მონაცემთა ბაზების ადმინისტრირება აპლიკანტების შესახებ;
    • შერჩეული თანამშრომლის ორგანიზაციაში ადაპტაცია/ორიენტაცია;
    • რეზიუმეს, სამოტივაციო წერილის შედგენა;
  • საკადრო კანცელარიის სამუშაო პროცესების დაგეგმვა და მართვა;
  • სამუშაოს ანალიზი:
    • ორგანიზაციული სტრუქტურა;
    • ორგანიზაციული კულტურის ჩამოყალიბების პროცესი;
    • შიდა ორგანიზაციული კვლევის ჩატარება;
    • თანამდებობრივი ინსტრუქციების და პროცედურების შემუშავება;
    • სამუშაოს შეფასება, სახელფასო, სამოტივაციო, საბონუსე სისტემების შემუშავებისა და დანერგვის პროცესი;
    • პერსონალის განვითარების სისტემის შემუშავება - ტრენინგ საჭიროებების განსაზღვრა.


მოსწავლეთა  რაოდენობა ჯგუფში 3-4. საათების გადანაწილება ჯგუფის შეთანხმებით.
კურსი ხანგრძლივობა:  24 სთ.   კურსი ღირებულება:  400 ლარი (ჯგ). 
 

ოფისმენეჯერი

კურსს უძღვებიან ახალგაზრდა სპეციალისტები:ნატალია მაისურაძე - სერთიფიცირებული ტრენერი, რომელსაც აქვს საქართველოს საჯარო და კერძო სტრუქტურებში ადმინისტრაციული დეპარტამენტების წამყვან თანამდებობებზე მუშაობის მრავალპროფილიანი გამოცდილება და ტრენერად მუშაობის 2 წლიანი სტაჟი.


ოფისმენეჯერის კურსის პროგრამა:

  • ოფისის მენეჯმენტის არსი თანამედროვე საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად
  • ადმინისტრაციული მენეჯმენტი, ორგანიზაციის მართვა
  • ოფის მენეჯერის ფუნქცია-მოვალეობანი
  • პირადი ასისტენტის (მდივნის) ფუნქციები
  • საზოგადოებასთან ურთიერთობა, მოლაპარაკების მენეჯმენტი
  • სალეტეფონო საუბრის ეტიკეტი
  • ბიზნეს კომუნიკაცია (შეხვედრების ორგანიზება, კომუნიკაციის ეტაპები, კონფლიქტების მართვა)
  • სამუშაოს ეფექტური დაგეგმვა და შესრულებაზე კონტროლი
  • დოკუმენტ-ბრუნვის ორგანიზება
  • ადმინ. და იურიდიული  საქმისწარმოების თავისებურებანი საჯარო და კერძო სტრუქტურებში
  • საქმიანი ქაღალდების (წერილების, ცნობების, განცხადებების და სხვ.) და ხელშეკრულებების შედგენა
  • ელექტრონული ოფის მენეჯმენტი
  • HR მენეჯმენტი, საკადრო დოკუმენტების წარმოება, (თანამშრომელთა პირად საქმეებთან მუშაობა)
  • ორგანიზაციის მმართველობითი ტიპები - ლიდერობის ხელოვნება


სწავლების პრინციპები: ყოველ შეხვედრაზე მსმენელს გადაეცემა ლექციის შესაბამისი სასწავლო მასალები - „ჰენდაუტები“; ტრენინგის მსმენელი მოისმენს და ნახავს  ლექციის  შესაბამის  პრეზენტაციებსა  და ვიდეო  რგოლებს; შეხვედრის მონაწილეებს   შორის   განხილული   იქნება   სხვადასხვა   პრაქტიკული ქეისები.  კურსის თეორიული ნაწილის პარალელურად, მსმენელთა 2-3 კაციანი ჯგუფები გაივლიან ასევე პრაქტიკულ ნაწილს, რომელიც მათ ჩაეთვლებათ სტაჟირებაში.

კურსის დასრულების შემდეგ მსმენელებს გადაეცემათ  ევროპული სტანდარტის შესაბამისი სერთიფიკატი და ცნობა სტაჟირების შესახებ.

ბონუსი: კურსის წარმატებულ მონაწილეს ტრენერი დამატებით გადასცემს სარეკომენდაციო წერილს, რომელიც შემდგომ დაეხმარება მას  დასაქმებაში.

კურსი ხანგრძლივობა:  16 შეხვედრა ( 11 ლექცია, 1 პრეზენტაცია და გამოცდა, 4 პრაქტიკული მეცადინეობა). ლექციის ხანგრძლივობა - 1-1,5 საათი. 
კურსი ღირებულება:   350 ლარი (ჯგუფური). 450 ლარი (ინდივიდ. 14 შეხვედრა)

 

სასტუმრო მენეჯმენტი და ეფექტური მასპინძლობა

კურსს უძღვება   სერთიფიცირებული ტრენერი ნატალია მაისურაძე,  რომელსაც აქვს საქართველოს საჯარო და კერძო სტრუქტურებში ადმინისტრაციული დეპარტამენტების წამყვან თანამდებობებზე მუშაობის მრავალპროფილიანი გამოცდილება და ტრენერად მუშაობის 2 წლიანი სტაჟი. საერთაშორისო გამოცდილება: ინდოეთი, გოა; თურქეთი სატმბული.

ტრენინგი განკუთვნილია სასტუმროს პერსონალისა და სასტუმროში დასაქმების მსურველთათვის.

ასევე მათთვის, ვინც გეგმავს  წამოიწყოს სასტუმრო ბიზნესი და სჭირდება კვალიფიციური ინფორმაცია სასტუმრო მენეჯმენტის თანამედროვე სტანდარტების შესახებ.

ტრენინგის მიზანია: სასტუმრო ინდუსტრიის საერთაშორისო სტანდარტების მიხედვით მოამზადოს სასტუმროს მენეჯმენტის სფეროში დასაქმების მსურველები; გადაამზადოს სასტუმროს მომსახურე პერსონალი საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად.


ბონუსი: საუკეთესო მოსწავლეებს გავუწევთ რეკომენდაციას ქართულ სასტუმროებში  სამუშაოდ.

სწავლების პრინციპები:  ყოველ  შეხვედრაზე მსმენელს გადაეცემა ლექციის შესაბამისი სასწავლო მასალა და სასტუმროს მენეჯმენტის ტერმინოლოგია  ინგლისურ  ენაზე.  ტრენინგის მსმენელი  მოისმენს  და ნახავს  ლექციის  შესაბამის  პრეზენტაციებსა  და ვიდეო  რგოლებს. შეხვედრის   მონაწილეებს   შორის   განხილული   იქნება   სხვადასხვა   ქეისები   და  დაიდგმება სიტუაციური  თამაშები.

ტრენინგის  პროგრამა:

  • სასტუმროს მენეჯმენტის ზოგადი მიმოხილვა; სასტუმროს ტიპები და მათი კატეგორიები (ჰოსტელი, მოტელი, საოჯახო სასტუმრო)
  • სასტუმროს დეპარტამენტები და სტრუქტურა; ოთახების ტიპები და მათი აღწერა
  • სასტუმროს მართვის სტრუქტურა
  • სასტუმროს პერსონალის სამუშაო არწერილობანი; „ფრონტ ოფისი“; რეზერვაციის სამსახური; სასტუმროს მომსახურე პერსონალის სტრუქტურა
  • სასტუმროს მატერიალურ-ტექნიკური მახასიათებლები; ვარსკვლავების მინიჭების კატეგორიები
  • სასტუმროს საერთაშორისო ტერმინოლოგია
  • ქართული სასტუმრო სტანდარტების მიმოხილვა; თანამედრო სასტუმროს სტრუქტურა; სასტუმროს მართვის კონცეფციები; სასტუმროს მარკეტინგი; რესტორნების ბიზნესი
  • დაჯავშნის გლობალური პროგრამები; სასტუმროში განთავსების ეტაპები; ფასწარმოქმნა სასტუმროში; „ჩეკ ინ“ და „ჩეკ აუთ“; ბონუს სისტემები
  • სასტუმროს კომპიუტერული მართვის პროგრამები
  • Micros Opera Express
  • Fidelio, Nimeta, Lidging Touch
  • ბათლერის ცნება და განმარტება; ბათლერის მომსახურების სფერო; ბათლერი საქართველოში
  • vip პაკრტი
  • ადგილობრივი ბაზარი და კლიენტურა
  • ტურისმის „ტაიმ შეარ“
  • საქართველოშ არსებული 4- და 5-ვარსკვლავიანი სასტუმროების განხილვა
  • მსოფლიოს საუკეთესო სასტუმროების ზოგადი მიმოხილვა


ინდივიდუალური მეცადინეობა/დაჩქარებული და გაძლიერებული კურსი - 10 ლექცია - 350 ლარი
ჯგუფური მეცადინეობა -10 ლექცია - 300 ლარი


ეფექტური მასპინძლობა და მომსახურება

სასწავლო პროგრამა:

  • პიროვნების, საკუთარი თავისა და სასტუმროს პროდუქტის პრეზენტაცია სტუმართან
  • ეფექტური მომსახურების ცნება და მისი მნიშვნელობა სასტუმრო ინდუსტრიაში
  • რა არის ეფექტური კომუნიკაცია
  • ინფორმაციის გაგების და გადაცემის გზები
  • ადამიანთა ფსიქოლოგიური ტიპების მოკლე მიმოხილვა
  • რეალობის პიროვნებისეული არქმა
  • სამუშაო ადგილის სისუფთავე
  • პროფესიული იმიჯი. დრეს კოდი
  • სტუმართან პირველი შეხვედრისა და შთაბეჭდილების მნიშვნელობა
  • ვერბალური და არაფერბალური კომუნიკაცია
  • მოსმენის ტექნიკა (აქტიური და პასიური)
  • მომსახურების დაწყების პირველი ეტაპი
  • კლიენტის უფლებები
  • არასასურველი ქმედებები კლიენტტან ურთიერთობაში
  • კლიენტის გადამისამართების ტექნიკა
  • შიდა კომუნიკაციის როლი სასტუმროში
  • გუნდური მუსაობის დადებიტი და უარყოფითი მხარეები
  • სატელეფონო საუბრის ეტიკეტი და სტანდარტი სასტუმროში
  • შეფერხებები და მათი აღმოფხვრის წესები სასტუმროში
  • კონფლიქტის წყარო სასტუმროში
  • უკმაყოფილო სტუმარტან ქცევის სტანდარტები
  • კონფლიქტისა და ურთიერთობის დარეგულირების ტეაპები სასტუმროში
  • სტრესის მართვა, პირობითი რეფლექსები
  • მომაბეზრებელი სტუმარი
  • თავაზიანი უარი და ბოდიშის მოხდის ტექნიკა
  • მომხმარებელტა კმაყოფილების ინდექსი
  • პროაქტიური მოკითხვა და დამატებითი შეთავაზებები
  • სტუმართან ურთიერთობის დასრულება (ერთჯერადიმოხმარებელი), საქმიანი ურთიერთობის გაგრძელება (ხშირი მოხმარებელი)
  • „მოგზავნილი კლიენტი გამოცდა


ინდივიდუალური მეცადინეობა/დაჩქარებული და გაძლიერებული კურსი - 10 ლექცია - 300 ლარი
ჯგუფური მეცადინეობა -10 ლექცია - 250 ლარი


ორივე ტრენინგის ერთდროულად გავლის შემთხვევაში იმოქმედებს მნიშვნელოვანი ფასდაკლება.


ყოველი ტრენინგის დასრულებისას  ჩატარდება   ტესტირება    და  მიღებული შეფასების მიხედვით მსმენელი  მიიღებს  შესაბამისი  შეფასების  ორ სერთიფიკატს
 

მ.დელისთან ტარდება მხოლოდ ლექციები, სასწავლო კურსზე დასარეგისტრირებლად და დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად მოგვმართეთ სათაო ოფისში (მ.ისანთან): ნავთლუღის ქ. 3 - მ.ისნის მოპირდაპირე მხარე. ბანკი რესპუბლიკას გვერდით (შემოსასვლელი ეზოდან)  ან დაგვიკავშირდით:


დაგვიკავშირდით: (+995 32)27 36 01 /  (+995 32)277 62 06 / (+995 595)42 49 89 
     
ვებ-გვერდი: www.ILC.ge

ჩვენი პარტნიორები
მიუთითეთ თქვენი ელ-ფოსტა