• https://charte.ge/

ავტორი

ბერმელი

tel: +995 568 700 300
mail: hr@bermeli.ge

ყველა ვაკანსია ( 0 )

კომპანიის შესახებ

განცხადების აღწერა ( ვაკანსია )
HR მენეჯერი - ბათუმი
დამსაქმებელი: ბერმელი
კატეგორია: ადამიანური რესურსები,
ბოლო ვადა: 2024/04/20
მდებარეობა: ბათუმი
სამუშაოს ტიპი: სრული
სამუშაო გრაფიკი სრული დღე
ნანახია: 183 -ჯერ

შპს მისო "ბერმელი " აცხადებს ვაკანსიას HR მენეჯერის პოზიციაზე ქ. ბათუმში


ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები:

 

• კომპანიის თანამშრომელთა აღრიცხვა, საშტატო ერთეულების მიხედვით ცვლილებების განხორციელება.
• ბრძანებების წარმოება;
• ტაბელის მართვა;
• შვებულებების, საავადმყოფო ფურცლის, გაცდენების, დღისა და საათების უნებართვო გაცდენების კონტროლი და აღრიცხვა.
• ზეგანაკვეთურით (შრომის კოდექსის შესაბამისად) მუშაობის შემთხვევაში (თუ იქნება ასეთი) ინფორმაციის მიწოდება თანამშრომელზე.
• საჭირო დისციპლინარული ღონისძიებების გატარება (გაფრთხილება საყვედური და სხვ.) სამუშაო დღის/საათის უნებართვოდ გაცდენის შემთხვევაში.
• მონიტორინგის მართვა:
ტაბელის მონაცემების შედარება ბრძანებებთან და პირიქით.
სამუშაო დღისა და სამუშაო საათების უნებართვო გაცდენის აღმოფხვრაზე მუშაობა.
• თანამშრომელთა კორპორატიული ნომრებით უზრუნველყოფა და ამ ნომრებით მუშაობის ორგანიზაციის სრულყოფა.
• ადმინისტრაციაში შემოსული და გასული კორესპონდენციების დამუშავებისა და მოძრაობის უზრუნველყოფა, ადმინისტრაციის საქმისწარმოების ორგანიზება, ხელმძღვანელობა, კოორდინაცია და კონტროლი.
• შემოსული და გასული კორესპონდენციებზე ნომრის დასმა/გატარება, გადამისამართება საჭიროებისამებს შესაბამის დეპარტამენტთან/თანამშრომელთან.
• ცნობებისა და ნებართვებზე შემოსული განცხადებების განხილვა და პასუხის, ბრძანების ან ცნობის მომზადება.საჭიროების შემთხვევაში განცხადების განხილვა განყოფილების უფროსებთან და დირექტორთან.
• ეროვნული ბანკიდან შემოსულ მეილებზე პასუხის გაცემა.
• თანამშრომელთან მინდობილობების გაკეთება.
• შემოსული დოკუმენტების მოთხოვნების შესრულება დირექტორის რეზოლუციის, ადრესატებზე ცნობების საფუძველზე.
• გასული დოკუმენტების გატარებისა და გაგზავნის უზრუნველყოფა.
• დოკუმენტაციის დალაგება შინაარსის მიხედვით - ფაილინგი.
• ჩატარებული სამუშაოების შესახებ ანგარიშების მომზადება.

 


ძირითადი მოთხოვნები:
• უმაღლესი განათლება ;
• მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ;
• კომპიუტერული საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა. აუცილებელია ექსელში მუშაობის გამოცდილება.
• ქართული ენის სრულყოფილად ფლობა და გამართული მეტყველება;
• ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.

 

პიროვნული თვისებები:
• პრინციპების დაცვით საქმიანობის წარმართვის უნარი.
• პირადი და კომპანიის რესურსების ეფექტიანი განაწილების უნარი;
• პრიორიტეტების განსაზღვრის, პასუხისმგებლობის აღების უნარი;
• გუნდური მუშაობის უნარი;
• მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
• კონფლიქტური და კრიზისული სიტუაციების ეფექტური მართვის უნარი;


სამუშაო პირობები:
• სამუშაო საათებია: 10:00-18:00 სთ, შაბათი 09:20-14:20
• სამუშაო დღეები: 6 სამუშაო დღე.
• ანაზღაურება - კვალიფიკაცის შესაბამისად

 

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გადმოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ

მისამართზე: hr@bermeli.ge
გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება (HR მენეჯერი), წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.
მობილური: 568 700 300

ჩვენი პარტნიორები
მიუთითეთ თქვენი ელ-ფოსტა