HR მენეჯერი - ბათუმი |
დამსაქმებელი: |
ბერმელი |
კატეგორია: |
ადამიანური რესურსები,
|
ბოლო ვადა: |
2024/08/12 |
მდებარეობა: |
ბათუმი
|
სამუშაოს ტიპი: |
სრული
|
სამუშაო გრაფიკი |
სრული დღე
|
ნანახია: |
367 -ჯერ |
HR ის პოზიციაზე ქ. ბათუმში
:
•კომპანია თანამშრომელთა აღრიცხვა, საშტატო ერთეულების მიხედვით ცვლილებების განსაზღვრა.
• ბრძანებების წარმოება;
• ტაბელის მართვა;
• შვებულებების, საავადმყოფო ფურცნების გაცდენების, დღისა და საათების ნებართვის გაცდენების კოსტროლი და აღრიცხვა.
• ზეგანაკვეთურით (შრომის კოდექსის შესაბამისად) შესაძლებელია სიტუაცია (თუ იქნება ასეთი) მიწოდება თანამშრომელზე.
• საჭირო დისციპლინარული ღონისძიებების გატარება (გაფრთხილება საყვედური და სხვა) საათების უნებართვოდ გაცდენის შემთხვევაში.
• მონიტორინგის მართვა:
ტაბელის მონაცემების შედარება ბრძანებებთან ერთად.
დღისა და სამუშაო საათების უნებართვო გაცდენის აღმოფხვრაზე სამუშაო მუშაობს.
• თანამშრომელთა კორპორატიული ნომრებით უზრუნველმყოფი ელყოფა და ამ ნომრებით ორგანიზაციის რულყოფა.
• ადმინისტრაციაში შემოსული და გასული კორესპონდენციების დამუშავებისა და მოძრაობის ყოფა, ადმინისტრაციის საქმისწარმოების ორგანიზება, ხელმძღვანელობა, კოორდინაცია და კონტროლი.
• შემოსული და გასული კორესპონდენციებზე ნომრების დასმა/გატარება, გადამისამართება საჭიროებისამებს შორის დეპარტამენტთან/თანამშრომელთან.
• ცნობებისა და ნებართვების შემოსული განცხადებების განხილვა და პასუხის, ბრძანების ან ცნობის მომზადება.
• ეროვნული ბანკიდან შემოსულ მეილებზე პასუხის გაცემა.
• თანამშრომელი მინდობილობების გაკეთებათან.
• შემოსული დოკუმენტების შესასრულებელი დირექტორის რეზოლუციის, ადრესატებზე ცნობილ ხარჯებზე.
• გასული დოკუმენტების გატარებისა და გაგზავნის უზრუნველყოფა.
- ფაილი.
• საინტერესო სამუშაოების შესახებ ანგარიშების მომზადების შესახებ.
ძირითადი შინაარსი
• უმაღლესი განათლება;
• მსგავსი პოზიციაზე მუშაობა ჩაითვება უპირატესობად ;
• აპლიკაციები (MS Office)
• ქართული ენის სრულყოფილად არის და გამართული მეტყველება;
პიროვნული თვისებები:
• პრინციპების დაცვით წარმართვის ნარი.
• პირადი და რესურსების ეფექტიანი ელემენტების უნარი;
• პრიორიტეტების განსაზღვრის, პასუხისმგებლობის აღების უნარი;
• გუნდური უნარი;
• მაღალი პასუხისმგებლობის საზოგადოებაა;
• აპრობირებული კრიზისული ფაქტორების ეფექტიუ რი მართვის უნარი;
სამუშაო პირობები:
• სამუშაო საათებია: 10:00-18:00 სთ, შაბათი 09:20-14:20
• სამუშაო დღეები: 6 სამუშაო დღე.
• ანაზღაურება - 1200 ლარი
საინტერესო სიტუაციების გთხოვთ გადმოგცეთ თქვენი რეზიუმე (cv) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hr@bermeli.ge
სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის ხელობა, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუ მე არ განიხილება.
ან დაგვიკავშირდით +995 577 658 999გისურვებთ უპირატესობას!
შენიშვნა: თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შეიძლება შენიშვნას შეასრულებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონის კანონის მიხედვით მათ შორის განსაკუთრებული მნიშვნელობა აქვს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ მიზნების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოქვეყნებული რეზიუმე შეიძლება არ იყოს განსაზღვრული ვაკანსიაზე ვაკანსიაზე, სავაკანსიორიდან გამომდინარე ან დარეზევებული იქ სხვა ვაკანსიაზე ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახული იყოს 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში, თუ შეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.