ძირითადიმოვალეობები:
1)პროდუქტის სრული შესწავლა და გაცნობიერება.
2)კლიენტის ბაზის მოძიება და სრ სისტემის მართვა.
3)ინფორმაციის შეგროვების,კონტროლის და გადმოცემის უნარი.
4)პრეზენტაციის წარდგენის უნარი
5) გამოცდილება გაყიდვების სფეროში და მართვის სფეროში
6)სხვა თანამშრომლების გეგმის შესრულების კონტროლი,საჭიროების შემთხვევაში დახმარება .
7)ქართულად გრამატიკულად გამართულად საუბარი
8)აუცილებელია იცოდეთ ტექსტის იგივე სასაუბრო „ფიჩის“სწორად და შინაარსობრივად გამართულად შედგენა.
9)დავალების და გეგმის შესრულება და სწორად გადაცემა ინფორმაციის.
10)გაყიდვების სფეროში არსებული ნიუანსების გათვალისწინება და პრობლემების გადაჭრის ადვილი გზის პოვნა.
11)გამოცდილება მართვის სფეროში.
12)კანდიდატების აყვანა,სწავლება და მოტივაციის მიცემა და კონტროლი მენეჯერების,რომლებსაც ის აიყვანს.
13)უნდა შეგეძლოთ კლიენტებთან კომუნიკაცია და ხანგრძლივი კონტრაქტის შედგენა.
14)წარმატებული სამუშაო გამოცდილება
15)უნდა შეგეძლოთ პრეზენტაციის შედგენა და კლიენტებთან გადაგზავნა.
აუცილებელი მოთხოვნები:
1)კომპიუტერის ცოდნა და სრ(სიარემ) სისტემის მართვა
პროგრამები:world,xl,amail და დამატებით სხვა..
2)უცხო ენები:
ქართული ენა (თავისუფლად)
რუსული ენა (კომუნიკაციის დონეზე)
ინგლისური ენა (აუცილებლად)
3)ზოგადი უნარები:
კომუნიკაბელური,თავაზიანი,სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარიანი,პუნქტუალური,ადვილად ათვისებადი,აქტიური და განვითარების სურვილი.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი სვ (ინგლისურ ან რუსულ ენებზე)(აუცილებლად დაურთეთ ფოტოსურათი )
ელ.მისამართზე: ani.taso@mail.ru (HR მენეჯერი)
ნებისმიერი კითხვის შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომერზე: +995597965357