კომპანია: Reikartz Hotel Group
თანამდებობა: გაყიდვების მენეჯერის ასისტენტი
დასაქმების ფორმა: სრული
დასაქმების ადგილი: ქ. თბილის
თანამშრომელთა რაოდენობა - 3
გრაფიკი: 3 დღეში ერთხელ 24 საათიანი მორიგეობა ან 4/4 – 12 საათიანი მორიგეობა
ანაზღაურება: 850
საერთაშორისო ბრენდის სასტუმროების ქსელიReikartz Hotel Group-ი, რომელიც ევროპული სტანდარტებითა და ხარისხით უზრუნველყოფს სტუმარების მომსახურებას 2019 წლიდან ფუნქციონირებს საქართველოში და დღეის მდგომარეობის სამ სასტუმრობს აერთიანებს: Reikartz Horizont, Reikartz Avlabari და Reikartz KingTamar.
კომპანია აგრძელებს განვითარებას და აცხადებსვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის ასისტენტისპოზიციაზე.
ჩვენ გთავაზობთ:
• საერთაშორისო კომპანიაში მუშაობის გამოცდილებას;
• განვითარების და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობას;
• მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
• კვებას.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
• უზრუნველყოფს სტუმრების ეფექტურ და კულტურულ მომსახურებაზე მუშაობას, მათთვის კომფორტულ პირობებს ყოფნის პერიოდში.
• აკონტროლებს სასტუმროში მისვლის ოთახების დროულად მომზადებას.
• განსაზღვრავს სამუშაოს მოცულობას და დავალებებს დამლაგებელისთვის მიმდინარე ცვლაში, ოთახის ფონდის რესურსებზე დატვირთვის მიხედვით.
• აკონტროლებს ოთახის მარაგის ბრუნვას, საწარმოს საჭიროებიდან და ინტერესებიდან გამომდინარე.
• აცნობებს სასტუმროს მაცხოვრებლებს დამატებითი ფასიანი სერვისების შესახებ, იღებს შეკვეთებს მათი განხორციელებისთვის და აკონტროლებს მათ შესრულებას.
• გთავაზობთ სიტყვიერ ინფორმაციას სასტუმროს, ქალაქის ღირსშესანიშნაობების ადგილმდებარეობის, გასართობი, სპორტული ობიექტების შესახებ და ა.შ.
• იღებს და არეგისტრირებს საჭირო დოკუმენტებს.
• უზრუნველყოფს მოქალაქეთა რეგისტრაციისას საპასპორტო რეჟიმის კონტროლს.
• იღებს გადახდებს სასტუმროში მყოფი სტუმრების ინვოისებზე, აკეთებს საბოლოო ანგარიშსწორებას გასვლისას, ეკისრება მკაცრი პასუხისმგებლობა გადახდების სიზუსტეზე.
• აწარმოებს შესაბამის დოკუმენტაციის აღრიცხვას Servio პროგრამაში.
• ზედამხედველობს თანამშრომლების მიერ ცვლაში შრომისა და წარმოების დისციპლინის, შრომის დაცვის წესებისა და ნორმების, უსაფრთხოების ზომების, საწარმოო სანიტარული და ჰიგიენის მოთხოვნების დაცვას.
• იღებს ზომებს მცხოვრებთა მომსახურეობისას წარმოქმნილი კონფლიქტების მოსაგვარებლად.
• განიხილავს პრეტენზიებს მომხმარებლის არადამაკმაყოფილებელ მომსახურებასთან და იღებს შესაბამის ორგანიზაციულ და ტექნიკურ ზომებს, აცნობებს სასტუმროს მენეჯერს.
• აცნობებს მენეჯმენტს მომხმარებელთა მომსახურებაში არსებული ხარვეზების შესახებ, იღებს ზომებს მათ აღმოსაფხვრელად.
• ღამის პორტერის მუშაობის დასაწყისი იწყება მორიგეობისა და საქონლის ბარმენის/მიმტანის/დარბაზის ადმინისტრატორის მიერ ღამის პორტერისთვის გადაცემის მომენტიდან და მთავრდება ცვლის და საქონლის ღამის პორტირიდან ბარმენზე/მიმტანზე/დარბაზის ადმინისტრატორზე გადაცემის შემდეგ.
• ღამის პორტერის მოვალეობები ლობი ბარის ღამით მუშაობისას მოიცავს:
• ახალი ცვლის გახსნა ლობი ბარის ტერმინალში;
• პროდუქციის რეალიზაცია ღამის მენიუსა და ღამის პორტერის სტანდარტის შესაბამისად;
• ფულადი დისციპლინის დაცვა;
• ლობი ბარის პროდუქციის რეალიზაცია მომსახურების სტანდარტის შესაბამისად.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
• ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
• სასურველია, მაგრამ არა აუცილებელი გამოცდილება აღნიშნული მიმართულებით.
პირობნული თვისებები:
• კომუნიკაბელური;
• აქტიური;
• სხარტი;
• თავაზიანი
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთთქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულმისამართზე: hr@reikartz.ge . გთხოვთ, სათაურში(subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.