• https://charte.ge/
განცხადების აღწერა ( ვაკანსია )
კოორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის ასისტენტი
დამსაქმებელი: my office
ბოლო ვადა: 2020/03/04
ნანახია: 338 -ჯერ

ჩემი ოფისი“აცხადებს ვაკანსიას კოორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე, ქ.თბილისში:

 „ჩემი ოფისი“ გახლავთ პრინტერების საბეჭდი მასალების წარმოებისა და გაყიდვების სფეროში ლიდერი კომპანია იგი თანამშრომლობს წამყვან კომპანიებთან საქართველოს ბაზარზე. ესაჭიროება აქტიური პიროვნება HP, Canon, Xerox პროდუქციასთან სამუშაოდ. დამატებითი ინფორმაციისათვის გთხოვთ ეწვიეთ საიტს http://myoffice.com.ge/about-our-company-ka/

შერჩეულ კანდიდატს კომპანია აძლევს საშუალებას გაიაროს, როგორც თეორიული, ასევე პრაქტიკული კურსი.ადგილზე დაეუფლოს გაყიდვების თანამედროვე მიდგომებს, დაესწროს ტრენინგებს, როგორც პროდუქციის ასევე მომხმარებელთან ურთიერთობის შესახებ.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  •   განათლება უმაღლესი ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
  •   საოფისე პროგრამების ფლობა;
  •   უცხო ენების საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა.

ძირითადი მოთხოვნები:

  •   გაყიდვების პროცესთან დაკაშირებული დოკუმენმტების წარმოება;
  •   არსებული და პოტენციური კლიენტების ბაზების მართვა და განახლება;
  •   პერიოდიული რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან.

 სამუშაო პირობები და გრაფიკი:

  •   სამუშაო დრო: ორშაბათი-პარასკევი 09:00-18:00.
  •   დინამიური სამუშაო გარემო;
  •   ულიმიტო სასაუბრო დრო;
  •   სამსახურეობრივი ხარჯების ანაზღაურება;
  •   ჯანმრთელობის დაზღვევა;
  •   ადგილზე შესწავლა. 

დაინტერესებულ კანდიდატებს  გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ CV ფოტოსურათთან ერთად ელექტრონულ მისამართზე: hr@myoffice.com.ge 

 

გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება კოორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის ასისტენტი წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი

კანდიდატურა არ განიხილება.

ჩვენი პარტნიორები
მიუთითეთ თქვენი ელ-ფოსტა