HR მენეჯერი |
დამსაქმებელი: |
თბილღვინო |
ბოლო ვადა: |
2019/11/16 |
ნანახია: |
514 -ჯერ |
სს "თბილღვინო" აცხადებს ვაკანსიას HR მენეჯერის პოზიციაზე.
სამუშაოს სტატუსი: სრული განაკვეთი
გამოსაცდელი ვადა: 2 თვე
ვაკანსიის რაოდენობა: 1
ანაზღაურება: განისაზღვრება ინდივიდუალური მოლაპარაკების საფუძველზე
ამ სტრუქტურული ერთეულის მიზნებია:
კომპანიის კადრების მაღალკვალიფიციურობის, პოზიციებთან მაქსიმალური შესაბამისობის და უწყვეტი განვითარების
უზრუნველყოფა.
ძირითადი სამუშაო ფუნქცია-მოვალეობები:
** პოზიციების მიხედვით სამუშაო აღწერების, შეფასების კრიტერიუმების მომზადების ორგანიზება და პერიოდული დახვეწა;
** შერჩევის პროცესის დახვეწა, საჭირო ეტაპების და შეფასების მექანიზმების განსაზღვრა;
** კადრის დამატების საჭიროებისას ვაკანსიის გამოცხადების, კანდიდატების მოძიების სამუშაოების ორგანიზება;
** კადრების რეკრუტინგის, გადარჩევის და აყვანის პროცესების ორგანიზება და საჭირო
** პირების ჩართულობის უზრუნველყოფა;
** კადრებთან დაკავშირებული შესაბამისი აყვანის /დანიშვნის ბრძანებების გაფორმება და პირადი საქმეების ფორმირება, განახლება, მართვა როგორც რიგითი, ისე მენეჯერულ პოზიციაზე მყოფი თანამშრომლებისთვის;
** ახალი კადრისთვის (მუშის კატეგორიისთვის) სტრუქტურული ერთეულიდან უშუალო ხელმძღვანელის გამოყოფა, მის ინტეგრაციაზე ზრუნვა და გარკვეული პერიოდის შემდეგ შეფასების უზრუნველყოფა;
** კადრების შვებულებების, მივლინებების, გაცდენის აღრიცხვა და მართვა;
** შრომითი ხელშეკრულებების გაფორმებასთან დაკავშირებული სამუშაოების ორგანიზება;
** ტაბელების კონტროლი, თანამშრომლების შემოსვლა-გასვლის ზუსტი აღრიცხვა და ინფორმაციის ბუღალტრისთვის დროული მიწოდება;
** ბრძანება 04-ის წარმოება - შვებულებების, მივლინებების და შრომისუუნარობის ფურცელზე მყოფთა და ა.შ. ბრძანებების მომზადება;
** ბრძანება 05-ის წარმოება - თანამშრომლის მიღება, თანამდებობის შეცვლის, დაჯილდოების, საყვედურის, გათავისუფლების და ა.შ. ბრძანებების მომზადება;
** მომზადებული ბრძანებების დაარქივება დადგენილი წლების შესაბამისად;
** კადრების პერიოდული გამოკითხვა, რა მხრივ საჭიროებენ თავად და დაქვემდებარებული პირები კომპეტენციების ზრდას/პროფესიონალიზმის ამაღლებას;
** კადრების კვალიფიკაციის ამაღლების საჭიროებების შეფასება და საბჭოზე წარდგენა;
** კადრების კვალიფიკაციის ასამაღლებლად შიდა რესურსების შეფასება და შიდა ტრენინგების დაგეგმა/ორგანიზება;
** საჭიროების შემთხვევაში, კვალიფიკაციის ასამაღლებელი შესაბამისი კურსების მოძიება და თანამშრომელთა განვითარების გეგმის შედგენა, განხორციელების უზრუნველყოფა;
** ტრენინგის შედეგების შეფასება, რეპორტის მომზადება და საბჭოსთვის გაცნობა;
** კადრების კმაყოფილების კვლევა და საჭიროებისას მისი გაზრდის ღონისძიებების ინიცირება და განხორციელება;
** ყოველ კვარტალში თანამშრომელთა ანგარიშგების ფორმების თავმოყრა და გადაგზავნა შეფასების კომისიის წევრებისათვის.
** კანცელარიის საქმიანობა - ბრძანება 02-ის (კომპანიის საქმიანობაზე სხვადასხვა ბრძანებებისთვის) მომზადების ორგანიზება, კომპანიაში შემოსული წერილების მიღება, აღრიცხვა, შესაბამისი ადრესატისთვის მიწოდების უზრუნველყოფა და ა.შ.
** სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვის უზრუნველყოფა, დამლაგებლების კოორდინირება.
** დაცვის სამსახურის თანამშრომლების ხელმძღვანელობა და ასევე დღის და ღამის საათების საქმიანობაზე, პატრულირებაზე კონტროლი ვიდეო კამერების მონიტორის მეშვეობით, ჩანაწერების დათვალიერება დარღვევების გამოვლენის, დიციპლინის კონტროლის კუთხით.
პასუხისმგებლობები:
** არასწორი რეკრუტინგის პროცესით არასათანადო კადრის შერჩევით მიღებულ ზიანზე.
** კადრების კვალიფიკაციის და კომპეტენციების შეუსაბამობაზე დაკავებულ პოზიციებთან.
** კადრების დაბალი კვალიფიკაციის, არაპროფესიონალიზმის შედეგად მიღებულ ზარალზე/ზიანზე.
** კადრების განვითარების სამუშაოების უხარისხოდ, არაეფექტურად ორგანიზებაზე და ამით გამოწვეულ მატერიალურ
დანაკარგებზე.
** დაკისრებული ფუნქციების არასრულად, არასათანადო ხარისხით, არადროულად შესრულებაზე.
** ხელმძღვანელებისათვის ან სხვა ერთეულებისათვის მისაწოდებელი ინფორმაციის დაგვიანებით, არაზუსტად მიწოდებაზე.
** შრომითი ხელშეკრულებით გათვალისწინებული პირობების, კომპანიის შინაგანაწესის თუ საქართველოს კანონმდებლობის დარღვევაზე და ამით გამოწვეულ ზიანზე.
ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** ასაკი: 25 წლის ასაკიდან 40 წლის ასაკამდე
** განათლება: უმაღლესი.
** ქართული, ინგლისური და რუსული ენების კარგი ცოდნა.
** ანალოგიურ თანამდებობაზე სამუშაო გამოცდილება: მინიმუმ 2-3 წელი
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.
უნარ-ჩვევები:
** მოწესრიგებულობა, პუნქტუალურობა.
** გუნდური მუშაობის უნარი.
** ორგანიზებულობა, საქმისა და დროის სწორად გადანაწილება პრიორიტეტების მიხედვით.
** დაგეგმვისა და მართვის უნარი.
** სამუშაოზე კონცენტრირება და სტრესული სიტუაციების მართვის უნარი.
** კომუნიკაციის და პრეზენტაციის უნარი.
** ინიციატივების წარდგენის უნარი.
დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV / რეზიუმე 2019 წლის 15 ნოემბრამდე, შემდეგ ელ.ფოსტის მისამართზე: tchokhonelidze@tbilvino.ge გთხოვთ, აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის
დასახელება წერილის სათაურში.
საკონტაქტო პირი: ტურფა ჭოხონელიძე 599 24 22 64;
მის: ქ. თბილისი, სარაჯიშვილის გამზ. 2;
ტელ: 2 65 33 82;