განვადების ოფიცერი |
დამსაქმებელი: |
ბაზისბანკი |
ბოლო ვადა: |
2019/10/03 |
ნანახია: |
382 -ჯერ |
ს "ბაზისბანკი" აცხადებს ვაკანსიას განვადების ოფიცრის თანამდებობაზე ქ. თბილისში.
მოვალეობები:
** ბანკის პოტენციური და არსებული კლიენტებისთვის განვადების პროდუქტების შეთავაზება;
** განვადების განაცხადის მომზადება და წარდგენა;
** დადგენილი გეგმების შესრულება და დასახული მიზნების მიღწევა;
** ჯვარედინი პროდუქტების შეთავაზება ბანკის პოტენციურ და არსებული კლიენტებისთვის;
მოთხოვნები:
** უმაღლესი ან არასრული უმაღლესი განათლება (სასურველია საბანკო, საფინანსო, მენეჯმენტის მიმართულებით);
** სავალდებულოა საბანკო სფეროში გაყიდვების მიმართულებით გამოცდილება;
** ენები: რუსული - კარგი, ინგლისური - კარგი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** დარწმუნების უნარი;
** ინფორმაციის სწორად და დამაჯერებლად გადმოცემის უნარი;
** შედეგზე ორიენტირებულობა;
** სისხარტე;
** პრეზენტაციის წარმართვის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობა;
** Microsoft Office Excel;
** Microsoft Office Word;
დაინტერესებულმა პირებმა უნდა გამოგზავნონ CV/სააპლიკაციო ფორმა და ფოტოსურათი შემდეგ მისამართზე: hr@basisbank.ge
შენიშვნა: გთხოვთ წერილის სათაურში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება წინააღმდეგ შემთხვევაში, კანდიდატურის განხილვა ვერ მოხდება.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩევის შედეგად სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!