აიტი მხარდაჭერის სპეციალისტი |
დამსაქმებელი: |
ტექნეტი |
ბოლო ვადა: |
2019/10/02 |
ნანახია: |
416 -ჯერ |
კომპანია "ტექნეტი" აცხადებს ვაკანსიას აიტი მხარდაჭერის სპეციალისტის (IT Support) პოზიციაზე.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები/ფუნქციები:
** ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტად 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
** ინციდენტების მართვის პროგრამულ უზრუნველყოფაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად;
** პროგრამული უზრუნველყოფა "აპექსის" ცოდნა ჩაითვლება უპირატესად;
** OS Microsoft Windows 7/10-ის სიღრმისეული ცოდნა;
** სკანერების და საბეჭდი სისტემების მხარდაჭერის ცოდნა;
** Domain Controller/Active Directory-სთან მუშაობის გამოცდილება;
** Microsoft ტექნოლოგიებთან მუშაობის გამოცდილება;
** შიდა ტელეფონიასთან (აიპი) მუშაობის გამოცდილება;
** ენების ცოდნა: ქართული, ინგლისური.
ფუნქციები:
** კომპიუტერების ტექნიკური გაუმართაობის დადგენა/დიაგნოსტიკა, აღმოფხვრა;
** კომპანიის თანამშრომლების კომპიუტერებზე ახალი პროგრამების დაყენება-ტესტირება;
** დაზიანებული ტექნიკის დიაგნოსტიკა და შეკეთება;
** პროფილაქტიკური სამუშაოების ჩატარება ორგანიზაციის მასშტაბით;
** ახალი სამუშაო მაგიდის კომპიუტერულ-ტექნიკური მოწყობა-ტესტირება;
** სხვადასხვა ქსელური ან/და სატელეფონო მოწყობილობების გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა;
** სათვალთვალო კამერების გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა;
** მოსალოდნელი პრობლემების იდენტიფიკაცია, მათი პრევენცია და მოგვარება;
** პრობლემების იდენტიფიკაცია (ინციდენტის წარმოქმნის მიზეზი);
** ინფორმირება მომსახურების გაუმჯობესების საჭიროების შესახებ;
** ინციდენტებზე დროული და ეფექტური რეაგირება;
** პერსონალურ/პორტატულ კომპიუტერში პრობლემების დიაგნოსტიკა და მათი მოგვარება;
** ტექნიკური სახის დოკუმენტაციის მომზადება.
** პასიური ქსელის მოწყობა, გამართვა და მხარდაჭერა;
** გავრცელებული ქსელური ტექნოლოგიების, სტანდარტებისა და პროტოკოლების ცოდნა;
** უკაბელო წვდომის წერტილების კონფიგურაცია, მონტაჟი;
** POS ტერმინალების ტექნიკური გამართვა, მხარდაჭერა;
** ინციდენტებზე დროული და ეფექტური რეაგირება.
პიროვნული თვისებები:
** კომუნიკაბელურობა, ორგანიზებულობა
** დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** პირველი დონის (უმაღლესი კლასის) მომსახურების (სერვისები) მიწოდებისკენ მისწრაფება.
** სასურველია ქონდეს გამოცდილება სავაჭრო ობიექტების მუშაობაში;
** მომხმარებელზე ორიენტირებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** კრეატიული და ანალიტიკური აზროვნება;
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა.
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 6 დღე, 09:30-დან 19:00-მდე.
სახელფასო განაკვეთი განისაზღვრება 1000-დან 1300 ლარამდე (დარიცხული).
დაინტერესებულმა პირებმა თქვენი რეზიუმე გამოგზავნეთ შემდეგ მისამართზე: hr@technet.ge
გისურვებთ წარმატებებს!