ოფის მენეჯერი |
დამსაქმებელი: |
Korter |
ბოლო ვადა: |
2019/08/10 |
ნანახია: |
583 -ჯერ |
კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე.
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი 09:30-18:00
ხელფასი: 600 - 700 ლარი
აუცილებელი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება
** მსგავს პოზიციაზე არანაკლებ ერთი წლის მუშაობის გამოცდილება
** საოფისე ტექნიკურ მოწყობილობების მოხმარების ცოდნა
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა: Word, Excel, Power point, Outlook
** უცხო ენების (ინგლისური, რუსული) ცოდნა
** სქესი: მდედრობითი
ძირითადი მოვალეობები:
** კონტროლი გაუწიოს და ხელი შეუწყოს ოფისის გამართულ მუშაობას
** კომპანიის დოკუმენტაციის (ბრძანებები, ხელშეკრულებები, წერილები) დამუშავება, კორექტირება და დაარქივება
** ოფისში შემოსული სატელეფონო ზარებზე პასუხი და საჭიროებისამებრ გადამისამართება
** კომპანიის საქმიანობასთან დაკავშირებული კორესპონდეციების მიღება/გაგზავნა
** შეხვედრების და გეგმიური თათბირების ორგანიზება
** ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება
უნარები:
** პრეზენტაბელური
** პუნქტუალური
** ლოიალური
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
** აქტიური და მოტივირებული
** პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრის და დროის მართვის უნარი
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
** სიტუაციის სწრაფად შეფასების და ადეკვატური გადაწყვეტილების მიღების უნარი
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, 2019 წლის 30 ივლისის ჩათვლით გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე/CV აუცილებლად ფოტოსურათთან ერთად, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: cv.vacancy90@gmail.com; წერილის თემის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: "Office manager" და თქვენი სახელი, გვარი