განცხადების აღწერა ( ვაკანსია )
კორპორატიული გაყიდვების კოორდინატორი
დამსაქმებელი: my office
კატეგორია: გაყიდვები,
ბოლო ვადა: 2019/06/10
ნანახია: 150 -ჯერ

ჩემი ოფისი“აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების კოორდინატორის პოზიციაზე, ქ.თბილისში:

„ჩემი ოფისი“ გახლავთ პრინტერების საბეჭდი მასალების წარმოებისა და გაყიდვების სფეროში ლიდერი კომპანია იგი თანამშრომლობს წამყვან კომპანიებთან საქართველოს ბაზარზე. ესაჭიროება აქტიური პიროვნება HP, Canon, Xerox პროდუქციასთან სამუშაოდ. დამატებითი ინფორმაციისათვის გთხოვთ ეწვიეთ საიტს http://myoffice.com.ge/about-our-company-ka/.

ანაზღაურება ხდება ფიქსირებულს +  ბონუსურისისტემით 600-2500 ლარი.

თუ თქვენ ხართ მიზანსწრაფული პიროვნება და გსურთ მიაღწიოთ წარმატებას იჩქარეთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ მისამართზე: hr@myoffice.com.ge, 2018 წლის 10 ივნისის ჩათვლით გთხოვთ სათაურის ველშიმიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება კორპორატიული გაყიდვების კოორდინატორი წინააღმდეგშემთხვევაშითქვენიკანდიდატურაარგანიხილება.

ძირითადი მოვალეობები:

  •   კლიენტების ხარისხიანი მომსახურებია;
  •   კლიენტების კონსულტირება საოფისე ტექნიკასა და კარტრიჯებთან დაკავშირებით;
  •   კლიენტების მოძიება/მოზიდვა კერძოდ (კომპანიებთან ურთიერთობა და მათთან მოლაპარაკებების წარმოება);
  •   ბაზრის კვლევა/ანალიზი;
  •   პროდუქციის შეთავაზება და გაყიდვების კონტროლი;
  •   შეკვეთების დაგეგმვა და კონტროლი;
  •   პოტენციურ ან/და უკვე ბაზაში არსებულ კლიენტ კომპანიებთან კონტაქტი;
  •   არსებული ბაზის განვითარება;
  •   გაყიდვების გაზრდის ხელშეწყობა;
  •   გაყიდვების გეგმის შესრულება;
  •   შეთავაზებების და პრეზენტაციების მომზადება;
  •   კომპანიის პროდუქციის ზედმიწევნით კარგად ცოდნა.

საკვალიფიკაციომოთხოვნები:

  •   ასაკი 20 წლიდან 35 წლამდე;
  •   სასურველია მართვის მოწმობა;
  •   სასურველია გაყიდვების სფეროში  მუშაობის გამოცდილება;
  •   უპირატესობად ჩაითვლება აღნიშნულპოზიციაზემუშაობისგამოცდილება;
  •   სასურველია უმაღლესი განათლება;
    •   სასურველიარუსული ენის საკომუნიკაციოდონეზეცოდნა.

    პიროვნულიუნარ-ჩვევები:

    •   ფოკუსირება მატერიალურ ზრდაზე;
    •   სიახლეების სწრაფი ათვისების უნარი;
    •   მიზანდასახულობა;
    •   რთულ სიტუაციებში გადაწყვეტილების სწრაფად მიღების უნარი;
    •   ორგანიზებულობა;
    •   კომუნიკაციის უნარი; 
    •   გამართულად მეტყველების უნარი;
    •   ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
    •   მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებული.

    სამუშაო პირობები და გრაფიკი:

    •   სამსახურეობრივიხარჯებისანაზღაურება;
    •   ჯანმრთელობისდაზღვევა.
ჩვენი პარტნიორები
მიუთითეთ თქვენი ელ-ფოსტა