• https://charte.ge/

ავტორი

ევროპული განათლების აკადემია ბი დი სი

tel: (+995) 593 25 25 08
mail: bdc.academy@gmail.com

ყველა ვაკანსია ( 0 )

კომპანიის შესახებ

განცხადების აღწერა ( ვაკანსია )
ოფის-მენეჯმენტის შემსწავლელი პრაქტიკული კურსი გორსა და თბილისში
დამსაქმებელი: ევროპული განათლების აკადემია ბი დი სი
კატეგორია: განათლება, მეცნიერება,
ბოლო ვადა: 2019/06/02
ნანახია: 732 -ჯერ

ოფის-მენეჯმენტის  შემსწავლელი  პრაქტიკული  კურსი  გორსა და თბილისში.

 

საკვალიფიკაციო პროგრამა გათვლილია იმ პირებზე , რომელთაც სურვილი აქვთ იმუშაონ ორგანიზაციებში ოფისის თუ ადმინისტრაციულ მენეჯერებად.

ასევე უკვე დასაქმებულ მენეჯერებზე , რომელთაც სურთ კვალიფიკაციის ამაღლება, ბიზნეს კომუნიკაციების დასახვეწად,ადამიანური რესურსების ეფექტურ სამართვად, ადმინისტრირების თანამედროვე ტექნიკის გასაცნობად.

 

 

ოფის მენეჯმენტის მიზანი და არსი;

 

თანამედროვე საერთაშორისო სტანდარტებით ორგანიზაციის მართვა,ორგანიზაციული მენეჯმენტი.

ადამიანური რესურსების მართვის მიმართულებები და ფუნქციები,

პერსონალის მოტივაცია და ორგანიზაციული კულტურა,

საქმის წარმოება,

გაყიდევბის ხელოვნება,

კომპანიის ორანიზაციული სამართლებრივი ფორმები,

პერსონალის შერჩევისას გასათვალისწინებელი მოთხოვნები,

მენეჯერთა მომზადების ზოგიერთი პრობლემა,კადრების შერჩევა.

შესრულებული სამუშაოს კადრების განვითარება და ტრეინინგები,

პრაქტიკული რჩევები მენეჯერებს,

კარიერის მენჯმენტი,საშტატო გადაადგილება დაკადრების დენადობა.

დროის ეფექტური მართვის თანაედროვე მეთოდები.
ოფის მენეჯერის უნარ–ჩვევები;
დოკუმენტთთა კლასიფიკაცია მათი იურიდიული და პრაქტიკული დანიშნულება,
საქმიანი ქაღალდების შედგენა გაფორმება,კონტრაქტები და შინაგანაწესი.

ინოვაციური მენეჯმენტ საკადრო მუშაობაში.
დოკუმენტთა რეგისტრაციის გავრცელებული ფორმები,
მედია და ინტერნეტ განცხადებების მომზადება;
საქმიანი შეხვედრები ორგანიზაციებთან;
ურთიერთობა, მოლაპარაკების მენეჯმენტი,ორგანიზაციული კონფლიქტები.

პროფესიული სტრესი.

ივენთ მენჯმენტი,

რეკლამის ეფექტურობა,
დოკუმენტ–ბრუნვის ორგანიზირება, საბუთების წარმოება, ფინანსური მენეჯმენტი, საოფისე მასალების და მომსახურების ბიუჯეტირება.
პრო–ფორმა, ინვოისი.ბიზნეს გეგმის შედგენა,არსი და მისი ფინანსური ასპექტები

დროის მენეჯმენტი,
ორგანიზაციის დაპროექტება,
იფორმაციული ტექნოლოგიები, მენეჯმენტის საფუძვლები, სამუშაოს აღწერა და ანალიზი,
დოკუმენტურ ინფორმაციასთან მუშაობის კულტურა, თანამედროვე საქმის წარმოება, ეტიკეტი, ელექტრონული ოფისი,გასაუბრების ტექნიკა,

საქმიანი ქაღალდების შედგენა და გაფორმება;

დელეგაციის მიღება;
მდივან–რეფერენტის შრომის ორგანიზაცია;
ორგანიზაციის დაპროექტება;
ბიზნეს გეგმის შედგენა და ფინანსური ასპექტები;
პრაქტიკული გაკვეთილები, დავალების აღწერა და ანალიზი,

გადმოგეცემათ უახლესი მასალები,

 

კურსის ხანგრძლივობა შეადგეს ორ  თვეს.

წარმატებული კურსდამთავრებულები იქნებიან უზრუნველყოფილი სამუშაო ადგილებით.

კურსი მოიცავს თეორიულ და პრაქტიკულ მეცადინეობას.
მიღება მიმდინარეობს წინასწარი რეგისტრაციის საფუძველზე.

ტრეინინგი არის სერთიფიცირებული.

 

დაგვიკავშირდით :

თბილისი, დ.აღმაშენებელის #172, 
გორი, გარსევანიშვილის #3, 
bdc.academy@gmail.com 
http://bdc-academy.ge
+995 32 251 47 30 
+995 593 25 25 08 
+995 593 00 06 84 

ჩვენი პარტნიორები
მიუთითეთ თქვენი ელ-ფოსტა