• https://charte.ge/
განცხადების აღწერა ( ვაკანსია )
ბრენდის განვითარების მენეჯერი
დამსაქმებელი: ჯეოსტარი
ბოლო ვადა: 2019/01/14
ნანახია: 547 -ჯერ

სადისტრიბუციო კომპანია შპს "ჯეოსტარი" აცხადებს ვაკანსიას ბრენდის განვითარების მენეჯერის თანამდებობაზე თბილისში.

მოვალეობები:

** ბრენდის/ბრენდების მართვა და მათ განვითარებაზე მუდმივი ზრუნვა;
** მარკეტინგული ბიუჯეტის (შემოსავლებისა და ხარჯების) მართვა;
** მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვა (არხებისა და რეგიონების მიხედვით), განხორცილება და კონტროლი; ასევე განხორცილებული მარკეტინგული აქტივობების ეფექტიანობის შეფასება;
** პარტნიორებთან (ბრენდის მომწოდებელთან, ადგილობრივ კლიენტებთან) მოლაპარაკებების წარმართვა და კომპანიისთვის მაქსიმალურად სასარგებლო შეთანხმებებს მიღწევა.
** ფასდაკლებების სისტემის შექმნა
** საფასო პოლიტიკის შემუშავება - სადისტრიბუციო და თაროს ფასების განსაზღვრა და კონტროლი;
** სადისტრიბუციო ქსელის ობიექტების სისტემატიური აუდიტი, საკვანძო კლიენტებთან ურთიერთობა, ბაზრის კვლევა,
** სავაჭრო პერსონალის გუნდის მართვა, ამ გუნდის განვითარებაზე ზრუნვა
** ზრუნვა დისტრიბუციის ხარისხობრივი და რაოდენობრივი დონის ზრდაზე;
** კონკურენტის მარკეტინგული აქტივობებისა და ფასების კონტროლი და ანალიზი, ანალიზის შედეგად ღონისძიებების გატარება;
** ნაშთების კომპანიაში შემუშავებული სტანდარტების მიხედვით მართვა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირება/მარკეტინგის/ეკონომიკის განხრით;
** მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1-წლიანი გამოცდილება;
** აუცილებელია კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office); Excel-ის გაძლიერებული ცოდნა
** აუცილებელია ინგლისური და ქართული ენების სრულყოფილი ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

** ორგანიზებული, პასუხისმგებლიანი და შრომისმოყვარე;
** ანალიტიკური აზროვნება, ლიდერული თვისებები
** ენერგიული და კომუნიკაბელური.
** მოტივირებული, მიზანდასახული, შედეგზე ორიენტირებული;

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტაზე: office-manager@geostar.ge 

გისურვებთ წარმატებას!

ჩვენი პარტნიორები
მიუთითეთ თქვენი ელ-ფოსტა