ბრენდის განვითარების მენეჯერი |
დამსაქმებელი: |
ჯეოსტარი |
ბოლო ვადა: |
2018/12/22 |
ნანახია: |
659 -ჯერ |
სადისტრიბუციო კომპანია შპს "ჯეოსტარი" აცხადებს ვაკანსიას ბრენდის განვითარების მენეჯერის თანამდებობაზე თბილისში.
მოვალეობები:
- ბრენდის/ბრენდების მართვა და მათ განვითარებაზე მუდმივი ზრუნვა;
- მარკეტინგული ბიუჯეტის (შემოსავლებისა და ხარჯების) მართვა;
- მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვა (არხებისა და რეგიონების მიხედვით), განხორცილება და კონტროლი; ასევე განხორცილებული მარკეტინგული აქტივობების ეფექტიანობის შეფასება;
- პარტნიორებთან (ბრენედის მომწოდებელთან, ადგილობრივ კლიენტებთან) მოლაპარაკებების წარმართვა და კომპანიისთვის მაქსიმალურად სასარგებლო შეთანხმებებს მიღწევა.
- ფასდაკლებების სისტემის შექმნა
- საფასო პოლიტიკის შემუშავება - სადისტრიბუციო და თაროს ფასების განსაზღვრა და კონტროლი;
- სადისტრიბუციო ქსელის ობიექტების სისტემატიური აუდიტი, საკვანძო კლიენტებთან ურთიერთობა, ბაზრის კვლევა,
- სავაჭრო პერსონალის გუნდის მართვა, ამ გუნდის განვითარებაზე ზრუნვა
- ზრუნვა დისტრიბუციის ხარისხობრივი და რაოდენობრივი დონის ზრდაზე;
- კონკურენტის მარკეტინგული აქტივობებისა და ფასების კონტროლი და ანალიზი, ანალიზის შედეგად ღონისძიებების გატარება;
- ნაშთების კომაპნიაში შემუშავებული სტანდარტებების მიხედვით მართვა;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირება/მარკეტინგის/ეკონომიკის განხრით;
- მენეჯერულ პოზიციაზე მუშოაბის მინიმუმ 1-წლიანი გამოცდილება;
- აუცილებელია კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office); Excel-ის გაძლიერებული ცოდნა
- აუცილებელია ინგლისური და ქართული ენების სრულყოფილი ცოდნა.
უნარ-ჩვევები:
- ორგანანიზებული, პასუხისმგებლიანი და შრომისმოყვარე;
- ანალიტიკური აზროვნება, ლიდერული თვისებები
- ენერგიული და კომუნიკაბელური.
- მოტივირებული, მიზანდასახაული, შედეგზე ორიენტირებული;
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტაზე: office-manager@geostar.ge
გისურვებთ წარმატებას!