• https://charte.ge/
განცხადების აღწერა ( ვაკანსია )
ბრენდის განვითარების მენეჯერი
დამსაქმებელი: ჯეოსტარი
ბოლო ვადა: 2018/12/22
ნანახია: 659 -ჯერ

სადისტრიბუციო კომპანია შპს "ჯეოსტარი" აცხადებს ვაკანსიას ბრენდის განვითარების  მენეჯერის თანამდებობაზე თბილისში.

 

მოვალეობები:

  • ბრენდის/ბრენდების მართვა და მათ განვითარებაზე მუდმივი ზრუნვა;
  • მარკეტინგული ბიუჯეტის (შემოსავლებისა და ხარჯების) მართვა;
  • მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვა (არხებისა და რეგიონების მიხედვით), განხორცილება და კონტროლი; ასევე განხორცილებული მარკეტინგული აქტივობების ეფექტიანობის შეფასება;
  • პარტნიორებთან (ბრენედის მომწოდებელთან, ადგილობრივ კლიენტებთან) მოლაპარაკებების წარმართვა და კომპანიისთვის მაქსიმალურად სასარგებლო შეთანხმებებს მიღწევა.
  • ფასდაკლებების სისტემის შექმნა
  • საფასო პოლიტიკის შემუშავება - სადისტრიბუციო და თაროს ფასების განსაზღვრა და კონტროლი;
  • სადისტრიბუციო ქსელის ობიექტების სისტემატიური აუდიტი,  საკვანძო კლიენტებთან ურთიერთობა, ბაზრის კვლევა,
  • სავაჭრო პერსონალის გუნდის მართვა, ამ გუნდის განვითარებაზე ზრუნვა
  • ზრუნვა დისტრიბუციის ხარისხობრივი და რაოდენობრივი დონის ზრდაზე;
  • კონკურენტის მარკეტინგული აქტივობებისა და ფასების კონტროლი და ანალიზი, ანალიზის შედეგად ღონისძიებების გატარება;
  • ნაშთების კომაპნიაში შემუშავებული სტანდარტებების მიხედვით მართვა;

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირება/მარკეტინგის/ეკონომიკის განხრით;
  • მენეჯერულ პოზიციაზე მუშოაბის მინიმუმ 1-წლიანი გამოცდილება;
  • აუცილებელია კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office); Excel-ის გაძლიერებული ცოდნა
  • აუცილებელია ინგლისური  და ქართული ენების სრულყოფილი ცოდნა.

 

უნარ-ჩვევები:

  •  ორგანანიზებული, პასუხისმგებლიანი და შრომისმოყვარე;
  • ანალიტიკური აზროვნება, ლიდერული თვისებები
  • ენერგიული და კომუნიკაბელური.
  • მოტივირებული, მიზანდასახაული, შედეგზე ორიენტირებული;

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტაზე:  office-manager@geostar.ge 

გისურვებთ წარმატებას!

ჩვენი პარტნიორები
მიუთითეთ თქვენი ელ-ფოსტა