ოფისის მენეჯერი ბათუმში |
დამსაქმებელი: |
ჯეო ივენთი |
კატეგორია: |
ადმინისტრაცია,
|
ბოლო ვადა: |
2015/04/17 |
მდებარეობა: |
ბათუმი
|
განათლება |
ბაკალავრი
|
ენები |
ინგლისური რუსული |
ნანახია: |
1310 -ჯერ |
კომპანია „ჯეო ივენთი“ აცხადებს ვაკანსიებს ბათუმში შემდეგ პოზიციაზე:
ოფისის მენეჯერი
ძირითადი მოვალეობები:
- დამსაქმებელი კომპანიის ინსტურციით განსაზღვრული საკითხების შესრულება
- სატელეფონო ზარებზე პასუხი, ინფორმაციის მიწოდება და გადამისამართება შესაბამის თანამშრომლებთან
- წერილების მიღება/დახარისხება/დაფაილება/დაარქივება/გაგზავნა
- თარგმანის უზრუნველყოფა ინგლისურიდან ქართულ ენაზე და პირიქით, როგორც ზეპირი, ისე წერილობითი ფორმით
- საკანცელარიო მარაგების შესახებ ინფორმაციის ორგანიზება, განახლება და შეკვეთა
- შეხვედრების/სტუმრების დახვედრის ორგანიზება
- საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი ან არასრული უმაღლესი განათლება
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
- რუსული და ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა (სასაუბრო/წერა)
პიროვნული თვისებები:
- შრომისმოყვარეობა, ენერგიულობა და დისციპლინირებულობა
- გამართული მეტყველება
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- კომუნიკაციის კარგი უნარი
- პრეზენტაციის ჩატარების უნარი
- ყურადღებიანი დეტალების მიმართ
- პუნქტუალური
- სასიამოვნო გარეგნობა
სამუშაო გრაფიკი და ანაზღაურება:
- ინდივიდუალური (8 საათიანი სამუშაო დღე)
- ფიქსირებული ანაზღაურება
კანდიდატების შერჩევა მოხდება კონკურსის წესით, გასაუბრების საფუძველზე.
დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ფოტოსურათით, ელექტრონულ ფოსტაზე:
vacancy@top.ge
არ განიხილება!
- ადგილზე მოტანილი CV (CV უნდა გამოიგზავნოს მხოლოდ ელექტრონული ფოსტით, აღნიშნულ მისამართზე:vacancy@top.ge)
- CV ფოტოსურათის გარეშე
- გზავნილი, რომელსაც ელექტრონული ფოსტის თემის "subject" ველში არ ექნება მითითებული პოზიცია. (აპლიკანტმა ელექტრონული ფოსტის თემის "subject" ველში უნდა მიუთითოს იმ კონკრეტული პოზიციის დასახელება რომელზეც აგზავნის CV-ს)