• https://charte.ge/

ავტორი

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია კრედო

ყველა ვაკანსია ( 0 )

კომპანიის შესახებ

განცხადების აღწერა ( ვაკანსია )
სესხის ადმინისტრატორი/ოფისის ადმინისტრატორი/სერვისის ადმინისტრატორი წალენჯიხაში
დამსაქმებელი: მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია კრედო
კატეგორია: საბანკო
ბოლო ვადა: 2014/09/05
მდებარეობა: წალენჯიხა
განათლება ბაკალავრი
სამუშაო გამოცდილება 1 წელი
კომპიუტერული პროგრამები
MS Office
ენები
ინგლისური
რუსული
ნანახია: 334 -ჯერ
დამსაქმებელი:შპს ,,მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია კრედო”
თანამდებობა:სესხის ადმინისტრატორი, ოფისის ადმინისტრატორი,სერვისის ადმინისტრატორი
სამუშაო ადგილი:წალენჯიხა
 
შპს ,,მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია კრედო” (კრედო) არის მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია, რომელიც წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში. მიკროსაფინანსო ორგანიზაციის მთავარი მიზნებია საქართველოში მცირე და მიკრო ბიზნესების განვითარება და გაფართოება მიკრო სესხების გაცემით. კრედო სწრაფად მზრდადი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომლებს კარიერული განვითარების და პიროვნული ზრდის საშუალებას.
 
კრედო აცხადებს ვაკანსიას სესხის ადმინისტრატორის, სერვისის ადმინისტრატორის და ოფისის ადმინისტრატორის თანამდებობებზე წალენჯიხის ფილიალისთვის.
 
ჩვენ ვთავაზობთ: 
  • პროფესიული განვითარების შესაძლებლობას;
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
  • ინოვაციებზე ორიენტირებულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას; 
  • სტაბილურობას.
 
სესხის ადმინისტრატორის ძირითადი პასუხისმგებლობა:
  • შეავსოს მონაცემთა შეყვანის ფორმა (DEF) დადასტურებული კომიტეტის სარეკომენდაციო ფორმის და საკრედიტო კომიტეტის ფორმულარის (როდესაც სესხის ოფიცერი გასულია) საფუძველზე;
  • შეამოწმოს პოტენციური კლიენტების, კლიენტების, კლიენტების ოჯახის წევრების და გარანტორების მონაცემები სხვადასხვა მონაცემთა ბაზაში; 
  • მოამზადოს სესხის ხელშეკრულებები, გარანტორთა წერილები, გარანტორთა ხელშეკრულებები და ყველა საჭირო დოკუმენტაცია და მოაწესრიგოს ხელმოწერები კლიენტთა მხრიდან;
  • გასცეს სესხი;
  • შეასრულოს ზედამხედველის მიერ დაკისრებული სხვა მოვალეობები
 
აუცილებელი მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება;
  • კომპიუტერთან მუშაობის გამოცდილება (Windows, MS Word, Excel, Access, Lotus Notes);
  • ადმინისტრაციული და მენეჯმენტური კვალიფიკაცია;
  • კარგი ზეპირი და წერითი უნარი
  • გუნდური მუშაობის გარემოში რაციონალური მუშაობის სურვილი და უნარი
  • პასუხისმგებლობის და კორექტულობის ძლიერი გრძნობა    
 
სერვისის ადმინსიტრატორის ძირითადი პასუხისმგებლობა:
  • მისალმება კლიენტის ფილიალში შესვლისთანავე; 
  • დახმარების გაწევის შეთავაზება პასუხისმგებლობის ფარგლებში; 
  • დაკვალიანება და ყურადღების მიქცევა ყველა არსებული თუ პოტენციური კლიენტებისათვის;
  • სესხის გაცემის დროს წესრიგის დამყარება მიმღებში მომხმარებლების სწორი განაწილებითა და სესხის ოფიცრების მიერ დროული მომსახურების გაწევით;
  • შემოსული და გასული მომხმარებლების ინფორმირება შემდგომი ნაბიჯების შესახებ მათი მოთხოვნების შესაბამისად; 
  • მომხმარებელთა რიგითობის დაცვა ფილიალის მიმღებში 
 
დამატებითი მოვალეობები:
  • კლიენტების, პოტენციური კლიენტების, მათი ოჯახის წევრებისა და გარანტორების შემოწმება სხვადასხვა ბაზებში;
  • კლიენტების სააპლიკაციო ფორმების შეყვანა კრედოს მონაცემთა ბაზაში  (კრედოს პროცედურებისამებრ);
  • სწრაფი გადახდის აპარატებთან დაკავშირებით დახმარების გაწევა;
  • ფილიალის ადმინისტრატორის შეცვლა საჭიროების შემთხვევაში;
  • შეასრულოს ყოველდღიური სამუშაო კრედოს მომხმარებელთა მომსახურების სტანდარტების შესაბამისად;
  • იხელმძღვანელოს კრედოს ჩაცმულობის სტანდარტების შესაბამისად.
 
ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარი:
  • ძლიერი ადმინისტრაციული უნარ-ჩვევები;
  • ხალხზე ორიენტირებული პიროვნება; 
  • კომუნიკაციის კარგი უნარი;
  • პასუხისმგებლობისა და კორეკტულობის მაღალი დონე; 
  • გუდში ნაყოფიერი მუშაობის უნარი და სურვილი;  
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; 
  • აქტიური და ყურადღებიანი.
 
ოფისის ადმინსიტრატორის ძირითადი პასუხისმგებლობა:
  • კლიენტებთან შეხვედრა და მათთვის კრედოს სესხის პირობების განმარტება;
  • მხარდაჭერა ოფისის და მისი ხელსაწყოების ყოველდღიურ მოვლაში;
  • მონაცემთა ბაზაში მონაცემების შეყვანა;
  • ოფისის აღჭურვილობის და საკანცელარიო ინვენტარის მოვლა, მათი საჭირო რაოდენობის უზრუნველყოფა;
  • ადმინისტრაციული და საორგანიზაციო საჭიროებების უზრუნველყოფა ფილიალის მენეჯერის მითითების შესაბამისად;
  • ფაქსების, წერილების, ელექტრონული წერილების და ინვოისების/გადახდების გაგზავნა და მიღება;
 
აუცილებელი მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება;
  • ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა;
  • კომპიუტერთან მუშაობის გამოცდილება;
  • კომუნიკაბელურობა.
 
ანაზღაურება:
პრაქტიკანტი ყოველთვიურად მიიღებს 100 ლარს საქმესთან დაკავშირებული ძირითადი ხარჯების დასაფარავად.
 
დაინტერესებულმა პირებმა შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა ქართულ ან ინგლისურ ენაზე. “ვაკანტური პოზიციის დასახელება/ფილიალი”-ის ველში აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ვაკანტური პოზიცია 
განცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 2014 წლის 5 სექტემბერი
 
შენიშვნა: მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს დაენიშნებათ გასაუბრება. არასრული განცხადებები არ განიხილება. 
ჩვენი პარტნიორები
მიუთითეთ თქვენი ელ-ფოსტა