სერვის მენეჯერი |
დამსაქმებელი: |
სასტუმრო ORION |
კატეგორია: |
სასტუმრო/რესტორანი/კვება,
|
ბოლო ვადა: |
2017/10/12 |
მდებარეობა: |
თბილისი
|
სამუშაოს ტიპი: |
სრული
|
სამუშაო გამოცდილება |
1 წელი
|
ენები |
ქართული ინგლისური რუსული |
ნანახია: |
1180 -ჯერ |
სასტუმრო Orion აცხადებს ვაკანსიას ახლად გახსნილ სასტუმროში სერვის მენეჯერის პოზიციაზე.
მოთხოვნები:
- ** მინიმუმ ერთწილიანი სამუშაო გამოცდილება სასტუმროს მართვის და მსგავს პოზიციაზე მუშაობის.
- ** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
- ** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
- ** მაღალი სამუშაო მოტივაცია და პასუხისმგებლობა;
- ** ანალიზის, ორგანიზებისა და სწრაფი ადაპტაციის უნარი;
- ** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.
ფუნქცია-მოვალეობები:
- ** დაქვემდებარებული კადრების მუშაობის პროცესის მართვა და მონიტორინგი;
- ** კომპანიის გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა და შესაბამისი კონტროლი;
- ** დამკვეთებთან ურთიერთობა;
- ** სერვისის და ხარისხის სტანდარტების განვითარება;
- ** კომპანიის განვითარების მიზნებიდან გამომდინარე, სხვა შესაბამისი ფუნქციების შესრულება.
სამუშაო გრაფიკი: სრული
დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე ელ. ფოსტაზე: hr@hotelorion.ge
სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.