მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრის მენეჯერი ფოთში |
დამსაქმებელი: |
კავკასუს ონლაინი |
კატეგორია: |
ადმინისტრაცია, კლიენტთა მომსახურება,
|
ბოლო ვადა: |
2015/01/28 |
მდებარეობა: |
ფოთი
|
განათლება |
ბაკალავრი
|
ენები |
ინგლისური რუსული |
მიმაგრებული ფაილები: |
Attachment_(1)10.doc
|
ნანახია: |
2061 -ჯერ |
კომპანია კავკასუს ონლაინი აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრის მენეჯერის თანამდებობაზე ქ. ფოთში
(იმისათვის რომ კანდიდატი მოხვდეს განსახილველთა სიაში აუცილებელია სააპლიკაციო ფორმის შევსება)
სამუშაოს ზოგადი აღწერილობა:
- სერვის ცენტრის მართვა და ბიზნეს ამოცანების შესაბამისად სერვის ცენტრის საქმიანობის ეფექტიანი ფუნქციონირების უზრუნველყოფა;
- მომხმარებელთა მომსახურების და კომპანიის პროდუქტების გაყიდვის პროცესის კოორდინირება, შესაბამისი მონაცემების დამუშავება და ანგარიშგება;
- სერვის-ცენტრის ბიუჯეტის შემუშავება, ბიუჯეტის დანახარჯებს კონტროლი;
- დაქვემდებარებული თანამშრომლების ზედამხედველობა და მათზე დაკისრებული მოვალეობების შესრულების უზრუნველყოფა;
- სერვის ცენტრის საქმიანობის ყველა ტიპის სტატისტიკის წარმოება, ანალიზი, შესაბამის ანგარიშების და რეკომენდაციების წარმოდგენა;
- დასახული ამოცანებისა და გეგმების შესრულების უზრუნველყოფა.
განათლება:
- უმაღლესი განათლება – ბაკალავრიატი/მაგისტრატურა. აუცილებელია დიპლომი ან სერტიფიკატი სამუშაო პროფილით (გაყიდვები, მარკეტინგი ბიზნესის ადმინისტრირება);
- რუსული და ინგლისური ენების კარგი ცოდნა;
- MS Office პროგრამების ცოდნა, მონაცემთა ბაზებში მუშაობის გამოცდილება.
უნარ–ჩვევები:
- ლიდერობა და გუნდის მართვა;
- სამუშაოს დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;
- კომუნიკაციის და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
- პრეზენტაციის, ტრენინგის ჩატარების უნარი;
- გადაწყვეტილების მიღების, პრობლემის გადაწყვეტის უნარი;
- თანამშრომლის განვითარება და თვითგანვითრების უნარი;
- ყურადღება დეტალების მიმართ და ანალიზის უნარი;
- სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
- მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა;
- შედეგზე ორიენტირებულობა;
- გუნდური მუშაობა;
- პასუხისმგებლობის გრძნობა;
სხვა მოთხოვნები:
- მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება (სატელეკომუნიკაციო სექტორში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება პრიორიტეტად);
- მინიმუმ 1 წელი მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
კანდიდატთა შერჩევა:
კანდიდატები გაივლიან შერჩევის სამ ეტაპს:
- კანდიდატთა შერჩევა რეზუმეებისა და სააპლიკაციო ფორმების საფუძველზე;
- ტესტირება;
- გასაუბრება.
გთხოვთ გამოაგზავნოთ დართული სააპლიკაციო ფორმა და CV შემდეგ მისამართზე
vacancy@co.ge; Subject_ში გთხოვთ მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება, რომელზეც აგზავნით მონაცემებს. მხოლოდ სააპლიკაციო ფორმა ან CV არ განიხილება.
სამუშაო ადგილი: ქ. ფოთი;