ქოლ ცენტრის ოპერატორი/ადმინისტრაციული ასისტენტი |
დამსაქმებელი: |
არსშილი |
კატეგორია: |
ადმინისტრაცია, კლიენტთა მომსახურება,
|
ბოლო ვადა: |
2017/07/26 |
მდებარეობა: |
თბილისი
|
სამუშაოს ტიპი: |
სრული
|
ენები |
ქართული ინგლისური რუსული |
ნანახია: |
1237 -ჯერ |
სამშენებლო კომპანია "არსშილ"-ი აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციაზე:
ოპერატორი: call center
მოვალეობა:
- ზარებზე პასუხი
- თანამშრომლების დროულად გადანაწილება ქ.თბილიში და რეგიონებში
- აქტების შევსება და მონიტორინგების კონტროლი
- სხართი აზრონება და პრობლემის გადაჭრის უნარი
მოთხოვნა:
- აღნიშნულ სფეროში მუშაობის გამოცდილება 1-2 წელი
- დამატებით რუსული ენის ცოდნა
- კომპ.პროგრამების ცოდნა: excell, word
სარეკომენდაციო წერილი წინა სამსახურიდან და საკონტაკტო ინფორმაცია
სამუშაო გრაფიკი: 10:00 დან- 19:00 მდე ორშაბათი-პარასკვი, შაბათი- 10:00 - 15:00მდე
ხელფასი ფიქსირებული.
ადმინისტრაციული ასისტენტი
მოვალეობა :
- ფინანსური რეპორტების მომზადება გაგზავნა
- შეხვედრებზე გასვლა
- კომპანიის ობიექტების და ეკიპაჟის შემოწმება (როგორც სატელეფონო კავშირი ასევე ადგილებზე მისვლა)
- ახალი პროექტების შესწავლა, ფინანსური ანალიზი (შეფასება) საბუთების შევსება და ყოველდღიური ფინანსური საბუთების გაგზავნა
- სატენდერო საბუთების მომზადება და ტენდერებში მონაწილეობის გამოცდილება
მოთხოვნა:
- აღნიშნულ სფეროში მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 3 წელი ( სასურველია სამშენებლო კომპანიაში)
- დამატებით რუსული და ინგლისური ენიც ცოდნა
- კომპ. პროგრამები word excell
სარეკომენდაციო წერილი წინა სამსახურიდან და საკონტაკტო ინფორმაცია
სამუშაო გრაფიკი: 10:00 დან- 19:00 მდე ორშაბათი-პარასკვი, შაბათი- 10:00 - 15:00მდე
ხელფასი ფიქსირებული.
ყურადღება!!!
ყველა აღნიშნული ვაკანსიის შერჩეულ კანდიდატებს ჩაუტერდება გასაუბრება, და გამოსაცდელი ვადა 1 თვის განმავლობაში.
დაინტერესებულ პოირებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზუმე შემდეგ ელ.ფოსტაზე: meggi_888@mail.ru კომპანია დაუკავშირდენა მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.
გისურვებთ წარმატებას!!!