ადმინისტრაციული მენეჯერი |
დამსაქმებელი: |
ტექნიკის სახლი OK |
კატეგორია: |
ადმინისტრაცია,
|
ბოლო ვადა: |
2014/12/20 |
მდებარეობა: |
თბილისი
|
განათლება |
ბაკალავრი
|
კომპიუტერული პროგრამები |
MS Office |
ენები |
ინგლისური რუსული |
ნანახია: |
604 -ჯერ |
”ტექნიკის სახლი OKAY” აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული მენეჯერის პოზიციაზე
საკვალიფიაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება: უცხო ენების, ზოგადი მენეჯმენტის ან ფილოლოგიის განხრით;
- ადმინისტრაციის, პერსონალური მდივანის ან საქმისწარმოების კუთხით მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;
- ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილად ფლობა;
ძირითადი ფუნქციები:
- მენეჯმენტის შეხვედრების დაგეგმვა და შეხვედრის დღის წესრიგის წინასწარი გაწერა;
- სხდომების, თათბირებისა და ფორმალური შეხვედრების ოქმის წარმოება;
- წარმოებული ოქმით გაწერლი შესასრულებელი სამუშაოს, შესრულების ვადების კონტროლი;
- პრეზენტაციების მომზადება;
- დაგეგმილი შეხვედრების ორგანიზება და მართვა;
- ადმინისტრაციული სახის საქმის სრული კონტროლი, მისი აღრიცხვა და დაარქივება;
აუცილებელი პიროვნული უნარები:
- პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
- სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
- მკაცრად ორგანიზებული და დაკვირვებული;
- მშვიდი და გაწონასწორებული;
თუ თვლით რომ აკმაყოფილებთ ზემოდ ჩამოთვლილ პირობებს, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე და სასურველია მოკლე სამოივაციო წერილი შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე
hr@ok.ge არაუგვიანეს 2014 წლის, 20 დეკემბრისა;
გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება რომელზედაც აგზავნით თქვენს განაცხადს, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება;