ოფისის მენეჯერი |
დამსაქმებელი: |
შპს აისი |
კატეგორია: |
TOP მენეჯმენტი,
|
ბოლო ვადა: |
2017/04/22 |
მდებარეობა: |
თბილისი
|
ნანახია: |
2042 -ჯერ |
სადისტრიბუციოკომპანიაშპსბიდიკომპანი დაფუძნდა 2009 წელს და წარმოადგენსუკრაინულისაკონდიტრობრენდისROSHEN-ის ოფიციალურ, ექსკლუზიურ წარმომადგენელსსაქართველოში.
კომპანია აცხადებს ოფის-მენეჯერის ვაკანსიას.
ძირითადი მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა გამართული წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის დონეზე (B2);
- თურქული ენის ცოდნა (სასურველია);
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამები კარგ სამომხმარებლო დონეზე;
- საოფისე ტექნიკის გამოყენების ცოდნა.
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება 1-2 წელი.
ძირითადი მოვალეობები:
- ელ.ფოსტისმართვა;
- შემოსული ზარების მართვა;
- სადაზღვეო და მობილურ კომპანიებთან ურთიერთობა;
- ოფიციალურიწერილებისშედგენა/პასუხის გაცემაქართულ, რუსულდაინგლისურენებზე;
- ორგანიზაციისშიდადოკუმენტაციისწარმოებადამართვა;
- სტუმრებისჩამოსვლისორგანიზება;
- თანამშრომელთამივლინებებისორგანიზება;
- საოფისე შესყიდვების წარმოება (საკანცელარიო ნივთები, საოფისე ინვენტარი);
- უშუალო ხელმძღავენელის ს/ს დავალებების შესრულება.
ძირითადი უნარები:
- პასუხისმგებლობისმაღალიგრძნობადაკეთილსინდისიერება;
- ორგანიზაციულიუნარ-ჩვევები, დაგეგმვისადასამუშაოდროისოპტიმალურადგანაწილებისუნარი;
- მიზანდასახულობა;
- დეტალებზეორიენტირებულობა;
- სხარტიაზროვნება, მრავალმხრივიინფორმაციისანალიზისდასისტემატიზირებისუნარი;
- კომუნიკაბელურობადაგუნდურიმუშაობისუნარი.
- გადაწყვეტილებისმიღებისუნარი;
- ანგარიშგების მომზადების, საქმიანიკორესპონდენციისწერისუნარი
სამუშაო ადგილი: თბილისი, გლდანი, ყოფილი რადიოქარხნის ტერიტორია.
სამუშაო გრაფიკი: 8:30-18:00 სთ,
შაბათი 8:30-16:00
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე hr@bdcompany.ge 25 თებერვლის ჩათვლით. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატურებთან.
ელექტრონული ფოსტის სათაურში (subject) აცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც მოგვმართავთ.
გისურვებთ წარმატებას!